Darmowa dostawa od 299zł

Waluta
PLN EUR
Język
PL EN
PLN EUR
PL EN
Specjalne:

Regulamin Marso Club

Bardzo się cieszymy, że chcesz poznać zasady funkcjonowania naszego programu lojalnościowego MARSO CLUB. Mamy nadzieję, że poniższy Regulamin Programu odpowie na wszystkie nurtujące Cię pytania i zdecydujesz się zostać naszą MarsoGirl- odkryj planetę stylu, na której zakupy to nie tylko wybór modnych ubrań, ale również wiele korzyści.4

 

I. DEFINICJE

  1. Sprzedawca- Marta Sobińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MarSo Marta Sobińska z siedzibą w Łodzi (91-356) przy ul. Koniczynowej 11, NIP: 7262640170, REGON: 523738229, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki, e-mail: biuro@marso.com.pl będąca jednocześnie właścicielką niniejszego sklepu internetowego www.marso.com.pl;
  2. Uczestnik- osoba, która wyraziła zgodę uczestnictwo w Programie Lojalnościowym posiadająca konto indywidualne w sklepie internetowym www.marso.com.pl;
  3. Klient- osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła lub zamierza zawrzeć ze Sprzedawcą umowę sprzedaży.
  4. Program Lojalnościowy- program lojalnościowy prowadzony przez Sprzedawcę w sklepie internetowym www.marso.com.pl, przeznaczony dla Klientów;
  5. Indywidualne Konto Klienta- strefa przypisana indywidualnie do danego Klienta po dokonaniu rejestracji danych w systemie sklepu internetowego www.marso.com.pl, oznaczona adresem e-mailowym i hasłem ustanowionym przez Klienta w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, umożliwiająca Klientowi korzystanie z dodatkowych funkcji strony internetowej sklepu;
  6. Regulamin Programu- oznacza niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego;
  7. Produkt- rzeczy ruchome dostępne w sklepie internetowym www.marso.com.pl, będące przedmiotem Umowy sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą.
  8. Punkt klubowy- jednostka punktowa w Programie Lojalnościowym, wymieniana na rabat podczas składania zamówienia w sklepie internetowym www. marso.com.pl według przelicznika 1 PKT= 1 ZŁ, zaokrąglając w górę do pełnego złotego.
  9. Umowa sprzedaży- umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, po zaakceptowaniu przez Sprzedawcę zamówienia złożonego przez Klienta na zasadach określonych w Regulaminie.

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu Lojalnościowego MARSO oraz warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
  2. Celem przedmiotowego Programu Lojalnościowego jest wyróżnienie zarejestrowanych Klientów.
  3. Program Lojalnościowy został uruchomiony w dniu ________ na czas nieokreślony.

 

III. ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

  1. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest bezpłatne, dobrowolne i nie obliguje Uczestnika do jakichkolwiek świadczeń wobec Sprzedawcy.
  2. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym wymaga posiadania przez Klienta Indywidualnego Konta Klienta, a więc dokonania rejestracji zgodnie z Regulaminem dostępnym na stronie sklepu pod adresem:_________.

 

IV. ZADADY KORZYSTANIA Z PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Pierwsze wyrażenie zgody na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym, przez które rozumie się dokonanie rejestracji w sposób wskazany w regulaminie dostępnym na stronie sklepu pod adresem _____ automatycznie generuje każdemu Uczestnikowi 10 punktów.
  2. Uczestnik Programu Lojalnościowego za każde dokonane zakupy otrzymuje 5% wartości ceny zamówienia do wykorzystania na kolejne zakupy w sklepie internetowym www.marso.com.pl w formie punktów. Wartość ceny zamówienia nie obejmuje kosztów dostawy.
  3. Uczestnicy zbierają punkty poprzez zakupy w Sklepie internetowym www.marso.com.pl według zasady- 1 (jedna złotówka) PLN generuje 1 (jeden) pkt dla Uczestnika. Przykładowo więc, kupując rzecz o wartości 100 PLN otrzymujesz 5% wartości ceny zamówienia tj. 5 zł= 5 pkt do wykorzystania na kolejne zakupy.
  4. Przy każdym Produkcie została wskazana ilość złotówek, jaką Uczestnik otrzyma po dokonanym zakupie.
  5. Punkty, o których mowa w ust. 2 i 3 aktywowane są po 30 dniach od dnia dokonania zakupu i widoczne w ramach Indywidualnego Konta Klienta. W przypadku zwrotu zakupionych Produktów Punkty Klubowe nie podlegają aktywacji.
  6. Zbierane przez Uczestnika w ramach Programu Lojalnościowego punkty sumują się.
  7. Punkty za poszczególne zakupy są ważne przez okres 6 miesięcy od dnia ich aktywacji.
  8. Uczestnik może uzyskać informację o aktualnie zgromadzonej przez siebie ilości punktów, w tym również o ilości punktów nieaktywowanych w ramach posiadanego przez niego Indywidualnego Konta Klienta, klikając w zakładkę „Program Lojalnościowy”.
  9. Uczestnik, chcąc wykorzystać zgromadzone przez siebie punkty w ramach Programu lojalnościowego, składając zamówienie winien w panelu „Koszyk” wybrać jako sposób zapłaty płatność punktami klubowymi poprzez kliknięcie przycisku „Zapłać punktami klubowymi”, wówczas cena zamówienia wraz z kosztami dostawy zostanie obniżona o wartość zgromadzonych w ramach programu punktów.
  10. W przypadku zwrotu produktów zakupionych z wykorzystaniem punktów klubowych, punkty klubowe zostaną przywrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego Produktu. Ważność przywróconych punktów wynosi 6 miesięcy od dnia ich pierwotnej aktywacji.
  11. Punkty klubowe nie podelgają przywróceniu w przypadku anulowania zamówienia na skutek jego nieopłacenia przez Uczestnika w pozostałej części, a także w przypadku nieodebrania zamówienia.
  12. Punkty Klubowe nie naliczają się w przypadku złożenia zamówienia przez Uczestnika Programu lojalnościowego z wykorzystaniem kodu rabatowego, udostępnionego w ramach czasowej promocji na stronie sklepu internetowego www.marso.com.pl.
  13. Punkty klubowe zebrane przez Uczestnika nie podlegają wymianie na gotówkę, vouchery zakupowe lub jakiekolwiek inne formy rekompensaty.
  14. Punkty zebrane przez Uczestnika nie mogą być przeniesione na innych Uczestników.

 

V. REKLAMACJA

  1. Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w zakresie funkcjonowania Programu Lojalnościowego. W zgłoszeniu reklamacyjnym klient winien opisać zgłaszany problem oraz wskazać swoje dane kontaktowe: imię, nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail.
  2. Zgłoszenie reklamacyjnego można dokonać w szczególności:
    • drogą e-mailową pod adresem: biuro@marso.com.pl
    • na piśmie listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: MarSo Marta Sobińska, ul. Telefoniczna 23c/3 Łódź 91-728\
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

VI. ZAMKNIĘCIE PROGRAMU, ZMIANY W REGULAMINIE PROGRAMU, REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego jak również zmiany zasad jego funkcjonowania w każdym momencie jego trwania, z zastrzeżeniem jednak poszanowania praw nabytych przez Uczestnika. W takim przypadku Sprzedawca powiadomi Uczestnika z 1-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem korespondencji e-mailowej.
  2. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Lojalnościowego naliczanie punktów za dokonane zakupy na Indywidualnym Koncie Klienta zostanie zablokowane. Nie powoduje to jednak utraty dotychczas zgromadzonych Punktów.
  3. Rezygnacja z uczestnictwa w Programie lojalnościowym następuje na żądanie Uczestnika po skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: biuro@marso.com.pl lub listem poleconym lub inną formą przesyłki wysłaną na adres: MarSo Marta Sobińska, ul. Telefoniczna 23c/3 91-728 Łódź wraz z oświadczeniem o wycofaniu zgody na otrzymywanie drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Indywidualnego Konta Klienta, informacji marketingowych oraz handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez www.marso.com.pl

 

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Marta Sobińska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MarSo Marta Sobińska z siedzibą w Łodzi (91-356) przy ul. Koniczynowej 11, NIP: 7262640170, REGON: 523738229, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki, e-mail: biuro@marso.com.pl będąca jednocześnie właścicielką niniejszego sklepu internetowego www.marso.com.pl;
  2. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w celu rejestracji Indywidualnego Konta Klienta, jest dobrowolne, z tym zastrzeżeniem, iż odmowa w tym przedmiocie uniemożliwia rejestrację Konta i korzystanie z Programu Lojalnościowego.
  3. Dane podane przez Uczestnika będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu umożliwienia uczestnikowi udziału w Programie Lojalnościowym podstawie zgody Uczestnika art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz w celu ustalania i dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z udziałem w Programie lojalnościowym a także w celu sporządzania zestawień i analiz zachowań Uczestników odwiedzających Sklep internetowy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
  4. Dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz do przedawnienia ewentualnych roszczeń, chyba, że przepisy powszechnie obowiązującego prawa nakazują przechowywanie danych osobowych przez dłuższy okres.

 

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Uczestnik poprzez dołączenie do Programu Lojalnościowego oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.
  2. Regulaminu Programu jest ogólnodostępny poprzez odnośnik „REGULAMIN MARSO CLUB” umieszczony na stronie sklepu internetowego www.marso.com.pl.
  3. Strony będą dążyły do polubownego rozwiązania wszelkich sporów powstałych na gruncie umowy zawartej na podstawie niniejszego Regulaminu Programu.
  4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu Programu jest prawo polskie.
  5. Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie umowy zawartej na podstawie niniejszego regulaminu Programu jest sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedawcy.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Programu mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku.