Darmowa dostawa od 299zł

Waluta
PLN EUR
Język
PL EN
PLN EUR
PL EN
Specjalne:

Zwroty i reklamacje

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

 

Jeżeli zamówiony produkt okazał się nietrafiony masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Pamiętaj jednak, że towar nie może nosić śladów użytkowania.

 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta 

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres: 

 MARSO MARTA SOBIŃSKA

 Ul. Telefoniczna 23c/3 91-728  Łódź 

Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu wraz z wypełnionym-niezależnie od metody płatności- numerem rachunku bankowego na który mamy zwrócić środki oraz w miarę możliwości paragon. 

Pobierz formularz zwrotu 

 

Rekomendujemy dokonywanie zwrotu za pośrednictwem przewoźnika INPOST. W przypadku dokonywania zwrotu za pomocą Poczty Polskiej prosimy o poinformowanie nas o tym mailowo: biuro.marso@gmail.com  

 

Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca. 

 

Nie przyjmujemy zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosimy również kosztów związanych z nadaniem za pobraniem. 

 

Nie akceptujemy paczek zwrotnych, odesłanych po czasie, jaki przysługiwał na zwrot, będą one automatycznie odsyłane do nadawcy.  

 

Przykładamy wielką wagę do wysyłanych przez nas paczek i pragniemy Was rozpieszczać, dlatego za każdym razem znajdziecie tam słodkie upominki. Zwracając całe zamówienie bardzo prosimy o zwrot całej zawartości paczki wraz z dołączonymi upominkami. 

 

 ZWROT PIENIĘDZY

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszty dostawy, w przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie, w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. 

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

 

Jak złożyć reklamację?

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację:

1. Prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres biuro.marso@gmail.com lub na naszego MESSENGERA.
2. Następnie wyślij do nas reklamowany produkt na adres MARSO MARTA SOBIŃSKA ul. Telefoniczna 23c/3 91-728 Łódź wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 

Pobierz formularz reklamacji

Jeżeli jednak wolisz sporządzić pismo we własnym zakresie, zalecamy podanie w jego treści następujących informacji: 

  • numeru zamówienia;
  • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
  • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
  • danych kontaktowych składającego reklamację; 
  • w przypadku, gdy zamówienie zostało opłacone za pobraniem prosimy o wskazanie numeru konta na które mają zostać zwrócone środki; 

3. UWAGA! Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy reklamowany produkt. Reklamowany produkt powinien być czysty. 

4. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz skierowanych do automatów odbiorczych. 

4. Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie ustosunkujemy się do Twojej reklamacji. Jeżeli zostanie ona rozpatrzona pozytywnie zgodnie z Twoim żądaniem naprawimy, wymienimy reklamowany produkt na taki sam pełnowartościowy. W przypadku gdyby taki sposób pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nie był możliwy zwrócimy pieniądze za reklamowaną rzecz oraz koszty wysyłki nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanej rzeczy. 

 

Co nie podlega reklamacji?

  • Naturalne zużywanie się odzieży;
  • Uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, zmechacenie, rozciągnięcie itp.);
  • Uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji (wybarwienie, zafarbowanie) oraz związane ze złym doborem rozmiaru. 
  • Uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem.
  • Różnice pomiędzy rzeczywistym wyglądem dostarczonego towaru, a jego zdjęciem umieszczonym w sklepie internetowym, w przypadku gdy są one wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor itp)- podlegają one natomiast zwrotowi w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia;

 

Paczka uszkodzona lub zniszczona co teraz?

Pamiętaj, aby przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdzić, czy paczka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne nie odbieraj paczki lub sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Zapraszamy, również do zapoznania się z naszym Regulaminem, w którym znajdziesz informację w zakresie zwrotu produktów jak i reklamacji.